עו"ד מומלץ לענייני גירושין

עו"ד מומלץ לענייני גירושין – מה זה אומר?

אם החלטתם להתגרש, דמות חשובה במיוחד בחייכם בתקופה הקרובה יהיה עורך דין לענייני גירושין. זאת בין אם החלטתם לפנות בתביעה לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני, ובין אם החלטתם לנסות ולהגיע להסכם מחוץ לכותלי בית המשפט. אתם גם בוודאי מבינים כי לבחירת עורך הדין יכולה להיות השפעה רבה על האופן שבו יתנהלו ההליכים וכמובן גם על תוצאותיהם, ולכן אין להקל ראש בבחירה. בשורות הבאות נסביר מיהו עו"ד מומלץ לענייני גירושין ומה הופך אותו לכזה.

קודם כל – המלצות

לא חסרים פרסומים באינטרנט כגון "עורך דין גירושין הכי טוב בארץ" או "עורך דין תותח לגירושין". אבל מה לעשות שאתם לא בדיוק מומחים בתחום ואין לכם יכולת ממשית להבין, לפחות בהתחלה, מי טוב יותר מהאחר. לכן, בתור התחלה כדאי להתחיל עם הסביבה הקרובה ולבדוק אם יש קרובי משפחה או חברים קרובים שלכם, אולי אפילו קולגה לעבודה, שעבר בעת האחרונה תהליך גירושין. נכון שמדובר בנושא כאוב שלא מרבים לדבר עליו, לפחות לא בהתחלה, אבל אם מדובר באדם שיש לכם יכולת לשיחה פתוחה וכנה איתו, בהחלט שווה לקבל המלצות.

זוהי גם הזדמנות מצוינת להתחיל להבין מי נגד מי. בקשו מהחבר שיספר לכם על התהליך שלו עד כמה שהוא יכול. האם עשה הסכם גירושין ואם לא – לאיזו ערכאה פנה? כיצד התנהלו ההליכים? האם הם היו יותר נוחים ושלווים או יותר לוחמניים ותקיפים? מה היו הסוגיות היותר קשות לפיצוח מול בן הזוג, ועוד שאלות שיאפשרו לכם לקבל תמונה. ובתוך כך, שאלו על עורך הדין ובררו כיצד הרגיש החבר לגביו: האם הוא באמת היווה עבורו עוגן משפטי שנטע ביטחון בזמנים סוערים? האם היה נחרץ ותקיף במטרה להשיג "הכי הרבה" או אולי היה יותר נוח ותקשורתי עם הצד השני על מנת להגיע להסכמות? במילים אחרות, בררו האם לדעת החבר זהו עורך דין טוב לגירושין, ואם התרשמתם לחיוב מהתיאור – התקשרו אליו.

המלצות ממקורות אחרים

למי שמחפש עורכי דין גירושין הכי טובים כדאי לבחון סקירות שמבוצעות בעיתונים מובילים ורציניים, המדרגים את המשרדים בתחומים השונים. זכרו שההמלצות המפורסמות באתרי האינטרנט של משרדי הדין הן תמיד אנונימיות, וזאת לאור חוקי החיסיון ושמירת הפרטיות. יחד עם זאת, תמיד כדאי להיעזר ברשת ולהקליד שמות של משרדים מומלצים, מה שיאפשר לכם להגיע לפרסומים על הצלחות או דווקא כישלונות שלהם בתיקי גירושין.

עורך הדין הטוב ביותר עבורכם

קודם כל, עו"ד מומלץ לענייני גירושין יהיה בעל מומחיות ספציפית בתחום, וותק רב וניסיון עשיר, שורה ארוכה של לקוחות שכבר ליווה בעבר, ויכולות מוכחות גם בגישור ועריכת הסכמים. מעבר לכך, ישנו גם עניין של העדפה אישית ולכן לא כדאי לבחור את עורך הדין מראש לפני שנפגשתם איתו. בפגישה חשוב להתרשם מהאווירה השוררת במשרד – האם הוא נקי, גדול ומטופח או דווקא מוזנח וקטן? האם האווירה בו נוחה ונעימה או לוחמנית וצעקנית?

כמובן שיש להתרשם מאישיותו של עורך הדין. למשל, האם הוא מעורר בכם ביטחון, אמון ונינוחות, האם הוא קשוב ועונה בפירוט על שאלותיכם, האם תוכלו לבטוח בו עם פרטים אינטימיים ולאו דווקא נעימים מחייכם? זהו הזמן גם להתרשם לראשונה מרמתו המקצועית ומגישתו של עורך הדין: האם הוא מבטיח הרים וגבעות כבר מהדקה הראשונה או אולי הוא מתון וריאלי? האם הוא מסוגל לענות בצורה ברורה על שאלות (כדאי להגיע מוכנים) ובקיא מאוד בשינויים המשמעותיים שחלים בתחום הגירושין בשנים האחרונות?

ולבסוף, ודאו שעורך הדין שעימו נפגשתם ושממנו התרשמתם לטובה, הוא באמת מי שילווה את התיק שלכם, יענה לטלפונים ויהיה זמין עבורכם.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ עם עורך דין טוב לגירושין הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין דויד לייזר ושות' בטלפונים 03-6134430 ו- 03-6133656.

Scroll to Top