פסק דין לגירושין בבית דין רבני – עורך דין גירושין דויד לייזר

פסק דין בבית דין רבני – עורך דין גירושין דויד לייזר

במקרה שלפנינו בני זוג שחיים כפרודים כשבע שנים והגיעו לבית המשפט בכדי לערוך הסכם גירושין סופי. בני הזוג התקשו להגיע להסכמה בנוגע להסכם גירושין ולהסדרי משמורת של ילדם המשותף. האישה שהגישה תביעת גירושין אינה מעוניינת בשלום בית ודורשת גט, הבעל לעומתה דרש כל העת להגיע לפשרה אך כעת מוכן לתת לאישה גט תמורת ויתור שלה על כתובתה ותוספתא וכן דורש האב לראות את בנו פעמיים בשבוע ללא פיקוח. עורך דין גירושין דויד לייזר דן עם בני הזוג בכדי להגיע להסכמה אשר ניתן לאשר בבית דין רבני לאור דרישת בית הדין לפיקוח של עובדת סוציאלית על ביקורי האב את בנו.

עורך דין גירושין דויד לייזר הביא את הצדדים להסכמה אשר אושרה על ידי בית הדין הרבני לפיה הבעל ייתן לאישה גט ובתמורה היא תוותר על כתובתה ותוספתא, וכן הסדרי ראיה המוסכמים על האם יבחנו על ידי עובדת סוציאלית.

עורך דין גירושין, עו"ד גירושין דויד לייזר, עורך דין משפחה דויד לייזרפסק הדין לגירושין בבית הדין הרבני

בני הזוג נשואים משנת 2004. לבני הזוג קטין בגיל 7, ומאז שהילד נולד הם פרודים. האישה הגישה תביעת גירושין, והבעל ביקש שלום בית וסירוב מתן גט. דרישת האישה: להתגרש. דרישת הבעל: מוכן לתת את הגט עם וויתור של האישה על כתובתה ותוספתא ויתנו לו פעמיים לראות את הילד ללא פיקוח. טענת הבעל ודרישתו, הנה מנוגדת לתסקיר עו"ס שבה צוין כי בשלב הזה, האב לא ייקח את הקטין.

עורך דין גירושין דויד לייזר הביא את הצדדים להסכמות ובית המשפט אישר את ההסכמות:

שהבעל ייתן גט בכפוף לוויתור האישה על כתובתה ותוספתא. הוסכם על הסדרי ראיה 2 פעמים בשבוע, ללא לווי ונוכחות האם. ולעניין סופי שבוע, שבתות וחגים, הסדרי הראיה יקבעו ע"י עו"ס.

Scroll to Top