תפקידו של עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין ודיני מקרקעין

תפקידו של עורך דין מקרקעין, עורך דין דויד לייזר
תפקידו של עורך דין מקרקעין

דיני מקרקעין הם תחום הכולל בתוכו את ההתנהלות מול רשויות המס בעת רישום נכסים, עריכת הסכמי רכישה של נכסים ועריכת חוזים והסכמים בנוגע לרכישה או השכרה של נדל"ן. עורך דין מקרקעין הוא הנציג שלכם לאורך כל עסקה מתחום המקרקעין ותפקידו לייצג ולשמור על האינטרסים שלכם בעסקאות אלו שיכולות להיות החשובות והגדולות ביותר שתחתמו עליהן במהלך חייכם.

ליווי וייצוג של עורך דין מקרקעין

על מנת למנוע טעויות בעסקאות נדל"ן גדולות או מקרים של הונאה בהם נעשית העברת בעלות של נכס שהוא אינו של מבצע העסקה על פי חוק נוצרה בתחום דיני מקרקעין בישראל בירוקרטיה מסועפת. החוקים שמטרתם להגן על זכויות הקונים והמוכרים הפכו לרבים ומפורטים כל כך שלא ניתן להתמודד אתם ללא ייצוג של עורך דין מקרקעין אשר מכיר את החוקים והתקנות באופן מעמיק ושביצע עסקאות נדל"ן וחוזים רבים בעבר.

תפקידו של עורך דין מקרקעין

תפקידו של עורך דין מקרקעין מתחלק לכמה תחומים – טיפול בדיני מקרקעין בכל הקשור ברשויות המס ובמגע איתן באופן ישיר או עקיף, עריכת חוזים וחתימה על חוזים בין קונים ומוכרים או בין שוכר ומשכיר וייצוג הלקוח בכל עסקת נדל”ן בה הוא מעורב, הסכמי מכר, הסכמי שכירות ועוד.

עורך דין מקרקעין דויד לייזר עוסק בדיני מקרקעין, עסקאות קומבינציה, חוזים ועסקאות מכירה או קניה של נדלן. לפרטים וקבלת ייעוץ התקשרו 054-4657432 או צרו קשר דרך האתר


Scroll to Top